torsdag 8. september 2011

En Bror Mindre i Hus

Triste søskner

Da har vertsbror Felipe dratt til Tyskland, med AFS. Når jeg ankom landet visste jeg at han skulle dra en måned senere, men fy så fort tiden har gått. Og så gode venner vi har blitt, kunne ikke klaffet bedre sammen, tror jeg. Han har dratt meg med overalt, jeg møtt nye folk hele tiden og nesten aldri kjedet meg. I følge Facebook har jeg møtt 87 (++) nye mennesker, og jeg tipper 50-60 stykker av dem er på grunn av Felipe. Han trodde helt frem til 10 min før "Go to gate" lyste over skjermene at han skulle hjem 7. Juni, altså fire dager før jeg drar hjem til Norge. Det var alltid digg å tenke på at han kommer hjem før jeg drar, så jeg ser han igjen, men det viste seg at hjemreisedatoen hans er 7. Juli. Så, å si hade ble plutselig mye kjipere enn jeg trodde.  Likevel ønsker jeg han et sykt år, selvom det skal mye å overgå craziness når du flytter fra DR til et annet land... Han reiser med "Bier"og "Natürlich" i språkkunnskaper og en 20 kilos bag, alt lagt opp for et bra år tror jeg. Skummelt å tenke på at om bare 10 måneder er det jeg som drar herfra.... Nå er klokken 21:15 og jeg skal legge meg. Tidlig ja, men både i går og kvelden før har vi festet og feiret Felipe og et par andre som skal hit og dit, så blitt lite søvn på meg i det siste. Og ja, en ting til. Tenkte å slenge på et bilde av lunsjen min her forelden dag. Ganske(syykt) digg.



Menyen sa 16 oz steak. Den var minst 100

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar